معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، کوروش دهقان صبح امروز در جلسه کمیته کارگروه تخصصی اشتغال دشتستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دشتستان در چند سال اخیر در ایجاد اشتغال پایدار عملکرد خوبی داشته است و هر سال در محقق کردن تعهدات اشتغال به موفقیت رسیده‌ایم.

وی افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی در اشتغال پایدار بسیار تعیین‌کننده و تاثیرگذار است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و افزایش تولید و درآمد حلال خود نوعی عبادت والاست، خواستار ارائه طرح­‌های اولویت­‌دار و جذب اعتبارات این شهرستان شد.

دهقان از پرداخت تسهیلات کم‌بهره مشاغل خانگی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی تا پایان مردادماه سال جاری باید تمام پرونده­‌های متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی را به منظور اخذ تسهیلات به بانک عامل ارسال و بانک‌های عامل نیز تا پایان شهریورماه نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مقرر شده که دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع‌رسانی در زمینه تاسیس و تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمرانی شهری طبق توضیحات ارائه شده اقدام لازم را به ‌عمل آورند و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز باید راهنمایی و هدایت لازم را انجام دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کمیته کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان دشتستان نیز مصوبات جلسه قبل کارگروه اشتغال را تشریح کرد.

ضرغام شهریاری خواستار همکاری و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رونق فضای کسب و کار در دشتستان شد.

در ادامه دستگاه­‌های اجرایی شامل بنیاد شهید و امور ایثارگران، صندوق مهر رضا (ع) و جهاد کشاورزی گزارش تصویری متقاضیان مشاغل خانگی خود را ارائه کردند.

همچنین دستگاه­‌های اجرایی توضیحاتی را در زمینه به‌کارگیری جذب نیرو ارائه کردند و لیست ایجاد تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز تشریح شد.
برچسب ها: عسلویه ، دشتستان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.