استاندار کردستان اعلام کرد : طرح پتروشیمی کردستان با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال 92 به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج  ،شهبازی گفت: طرح صنعتی پتروشیمی کردستا یکی از بزرگترین پروژه های استان است که در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان، اعتباری افزون بر 215 میلیون یورو به آن اختصاص یافت.
وی افزود : هدف اصلی از اجرایی کردن این طرح، تولید محصولات صادراتی در حوزه پتروشیمی و ایجاد 10 هزار فرصت شغلی است که امیدواریم شرایط برای بهره برداری هر چه سریعتر این طرح فراهم شود.
استاندار کردستان در ادامه گفت : طرح پتروشیمی کردستان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان سال 92 به بهره برداری برسد.
وی اضافه کرد : هم اکنون برای عملیات ساخت و اجرایی این طرح 600 نفر مشغول به کار هستند و با افتتاح آن دو هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم با صنایع بالا دستی و پایین دستی مشغول به کار خواهند شد.
شهبازی گفت: با راه اندازی پتروشیمی کردستان زمینه سرمایه گذاری بالا دستی و پایین دستی این صنعت فراهم می شود که این پروژه به عنوان زیر مجموعه پتروشیمی غرب کشور در زمینی به مساحت 130 هکتارساخته می شود./ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.