دانشمندان نوع جديدي از داروهاي هوشمند را براي درمان اختلال بيش فعالي در بزرگسالان توليد كرده‌اند و اميدوار هستند كه با استفاده از داروهاي هوشمند بتوانند سلامت اين افراد را بازگردانند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، براساس اين پژوهش،‌پزشكان دريافته‌اند كه بهترين درمان براي بيماري‌ها بويژه بيماري‌هاي روحي رواني و اختلالات اعصاب استفاده از داروهاي هوشمند است كه بر روي هر فرد اثر مجزا و خاس بسته به شرايط و وضعيت خاص جهاني و روحي فرد داشته باشد.

گفتني است: براساس اين نظريه دانشمندان نسل جديدي از داروهاي هوشمند را براي بيماري اختلال نقص توجه يا همان بيش فعالي در دست ساخت دارند تا مانع از بروز خستگي مفرط در بزرگسالان مبتلا به اين اختلال شود.

گفتني است؛ اختلال بيش‌فعالي از جمله مشكلاتي است كه از كودكي شروع شده و مي‌تواند بزرگسالي فرد ادامه داشته باشد و زندگي فردي و اجتماعي او را تحت تاثير قرار دهد.

پزشكان در عين حال به افراد مبتلا به اين اختلال توصيه مي‌كنند تا علاوه بر داشتن رژيم غذايي سالم، ورزش منظم انجام دهند و ساعت مناسب خواب براي خود در نظر گيرند تا شدت اين عارضه در آنها كمتر شود./ع2


برچسب ها: دارو ، سلامت ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار