بر اساس گزارش رئیس سازمان راهبردی کشور 70 هزار میلیارد تومان از 210 هزار میلیارد تومان بودجه از سوی دولت دهم غیر واقعی بوده بنابر این باید لایحه جدید بودجه بر اساس 140 هزار میلیارد تومان تنظیم گردد.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛مهندس جهانگیری معاون اول رئیس جمهور منتخب در  برنامه معاوضه وزیر بهداشت دولت یازدهم با بیان اینکه با وجود دستاورد های  ارزشمند خود در سلامت در سال های اخیر هنوز به نقطه مطلوب کاهش هزینه های درمانی از دغدغه های دولت بوده که باید برای آن راده حلی بیاییم چرا که دولت یازدهم به دلیل  امید مردم برای رفع مشکلات موجود وظیفه سنگینی  را به عهده دارد.
 


 وی در ادامه  با اشاره به اینکه دولت بر دست خود را برای رفع مشکلات موجود به سوی فرهیختگان دراز می کند،  خاطر نشان کرد:  این مشکلات بدون تکیه بر دیدگاه صاحب نظران قابل حل نبوده و باید دانشگاهیان و مسئولان در بخش های مختلف راهکارهای سازنده ای را ارائه دهند. 
 
 جهانگیری در مورد اهداف دولت یازدهم در حوزه سلامت کشور، تصریح کرد:  کاهش هزینه های درمانی پرداخت شده از سوی مردم  و افزایش آرامش روانی ناشی از گسترش بیمه های سلامت از  جمله اهداف دولت یازدهم به منظور ارتقای سطح سلامت کشور است.
 
 وی از برگزاری  اولین جلسه هیات دولت در صبح امروز خبر داد و اذعان داشت: به گزارش رئیس سازمان راهبردی  کشور 70 هزار میلیارد تومان کشور غیر واقعی بوده  و نیاز است که لایحه جدیدی بر اساس 140 هزار میلیارد تومان بودجه واقعی به مجلس ارائه دهیم.
 
 جهانگیری تاکید کرد:  با وجود کسری بودجه کنونی به مردم این اطمینان را می دهیم که دولت در خصوص  خدمات رسانی به بخش مردمی به تعهدات خود عمل کرده و اجازه نمی دهد به مردم فشار وارد شود./ع2

برچسب ها: ارائه ، لایحه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار