مربی تيم فوتبال صبا قم گفت: عملکرد تیم ما در این 5 بازی خوب بود و از بازیکنان راضی هستیم.

نادر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در 5 بازی اخیر تیم ما عملکرد مناسبی داشته است و با 2 باخت و 2 برد و 1 مساوی 7 امتیاز کسب کردیم که راضی هستیم.

مربي تيم فوتبال صبا قم در ادامه اضافه کرد: در بازی با گسترش در نیمه اول بازی را واگذار کرده بودیم ولی با تلاش بازیکنانمان توانستیم بازی را مساوی کنیم.

وی بیان کرد: متأسفانه کم تجربگی بازیکنان ما موجب شده که شانس های متعدد گل زنی را هدر دهیم و نتوانیم بازی را ببریم.

فريادشيران در خصوص بازی با سپاهان تصریح کرد: به جرأت می توان گفت سپاهان از نظر ساختار و مدیریت بهترین تیم است و نتایج سال های قبل این تیم نشان دهنده بزرگی زردپوشان است.

وی در ادامه عنوان کرد: بازی با سپاهان بازی سختی خواهد بود چرا که این تیم 2 هفته پیاپی نتیجه نگرفته است و در خانه بازی می کند، پس بازی دشواری خواهد بود.

مربی تيم فوتبال صبا در خصوص اظهارات قلعه نوعی گفت: تعریف و تمجیدم از رحمتی مبنی بر جذب وی در تيمي که من حضور دارم، نيست.

فریاد شیران بیان کرد: رحمتی در بازی مقابل تیم ما 4 موقعیت گل را گرفت و من از عملکرد خوب وی تعریف کردم و راه یافتن به جام جهانی را به خاطر عملکرد رحمتی در 3 بازی اول مقابل ازبکستان، کره جنوبی و قطر می دانم.

وي اذعان داشت: تیم ما پولی ندارد که بخواهد رحمتی را جذب کند و من بازیکنان را مشخص نمی کنم و فقط نظرم را به مایلی کهن می دهم و او تصمیم گیرنده نهایی است.

مربي تيم فوتبال صبا در خصوص مایلی کهن گفت: مایلی کهن مربی با تجربه ای است که هیچ گاه منافع شخصی را در نظر نمی گیرد به طور مثال وقتی دایی در رابطه با تلف کردن وقت بازیکنان رضایت ندارد مایلی کهن هم با او موافقت می کند پس نباید مربیان را دشمن یکدیگر بدانیم./مح
برچسب ها: صبا قم ، بازیکنان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار