مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اولين جلسه دولت يازدهم امروز برگزار مي‌شود ، دکتر روحاني در معرفي وزير ورزش و جوانان نظر پيشکسوتان را جويا شود، قوای "سه‌گانه" تعامل فکری برقرار کنند/ دوران اختلاف و خشونت به سر آمده است و.....

مهمترین عناوین خبر سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

211 "رای ممتنع" نمایندگان به ۱۵ وزیر کابینه یازدهم چه توجیه عقلی و شرعی دارد؟!

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/5/26/1437191_170.jpg

 در جریان رای اعتماد اخیر به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، ۲۱۱ "رای ممتنع" به صندوق انداخته شد! سؤال اینجاست آیا این نمایندگان واقعاً برای شناخت وزرای پیشنهادی تمام تلاش خود را به کار بردند؟ و آیا شناختن این وزرا آنقدر سخت بود که نتوانستند به نتیجه رای موافق یا مخالف برسند و در نهایت مجبور به دادن "رای ممتنع" شدند؟ آیا این توقع که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی حداقل تلاش خود برای شناخت وزرای پیشنهادی را به کار می‌بستند تا مجبور به دادن ۲۱۱ رای ممتنع نشوند، توقع بیش از حدی است؟!

برگزاری رزمایش ولایت 92 در نیمه دوم امسال/ احتمال رونمایی از زیردریایی فاتح در این رزمایش فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایش ولایت 92 در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: این رزمایش در نیمه دوم سال برگزار می‌شود، اما تاریخ دقیق آن بستگی به شرایط دارد.

جزئيات رزمايش "قمر بنی هاشم" نیروی زمینی ارتش

 فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام خبر برگزاری رزمايش "قمر بني هاشم" در آبان ماه گفت: این رزمایش در یک منطقه بسیار وسیع و گسترده در 3 محور عملیاتی انجام می‌شود.

واکنش حجت‌الاسلام ثقفي به دولت جمهوري آذربايجان/نظامی گنجوی هرگز به زبان ترکی شعری نداشته است "

يک كارشناس تاريخ" در واکنش به انتساب نظامي گنجوي به جمهوري آذربايجان از سوي دولت اين کشور، گفت: مسئولان فرهنگي باید با تکیه بر اصالت فرهنگ و زبان ایرانی که همان فرهنگ اسلامی است و مستندات تاریخی، از طرح مسائل متعصبانه و تنگ‌نظرانه‌اي دوری کنند تا کشورهايي كه فرهنگي وابسته به ایران دارند و تنها 150 سال از جدایی آن‌ها از ايران اجازه طرح چنين مسائلي را به خود ندهند.

اولين جلسه دولت يازدهم امروز برگزار مي‌شود
اولين جلسه دولت يازدهم عصر امروز (يکشنبه) به رياست حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني برگزار مي‌شود.

کاهش هزينه‌هاي درمان اولويت دولت در بخش سلامت است
معاون اول رئيس‌جمهور گفت: دولت دکتر روحاني در بخش بهداشت و درمان چند هدف و اولويت اصلي دارد که يکي از مهمترين آنها کاهش هزينه‌هاي سلامت و درمان براي مردم است؛ چراکه در حال حاضر بخش عمده‌اي از هزينه‌ها از جيب مردم پرداخت مي‌شود که بايد در اين خصوص اقدامات لازم انجام شود .

تبرئه فائزه هاشمي از اتهام اخلال در نظم عمومي

 وکيل فائزه هاشمي در خصوص راي امروز دادگاه فائزه هاشمي گفت: اتهام وي اخلال در نظم عمومي بود که به حکم دادگاه از اين اتهام تبرئه شد.

دکتر روحاني در معرفي وزير ورزش و جوانان نظر پيشکسوتان را جويا شود
 عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون ورزش مجلس با يادآوري عدم راي اعتماد مجلس به مسعود سلطاني‌فر وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان، گفت: انتظار ما این است دکتر روحاني براي انتخاب وزير پيشنهادي ورزش و امور جوانان، نظر جامعه هدف، پیشکسوتان و تمامی کسانی که در اين زمينه دستی بر آتش دارند را جویا شود.

قوای "سه‌گانه" تعامل فکری برقرار کنند/ دوران اختلاف و خشونت به سر آمده است
 دبیرکل حزب اسلامی کار با بیان اینکه تعامل فکری باید به صورت فرهنگی در تمام قوا بوجود آید، گفت: دوران بحث‌های خشونت‌آمیز و اختلاف‌ها به سر آمده است و همه باید دست در دست یکدیگر کشور را بسازند.

افتتاحیه اجلاس سالانه بسیج اساتید دانشگاه‌ها در مشهد مقدس

 چهاردهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور از فردا ۲۸ مرداد به مدت چهار روز در مشهد مقدس و با حضور سردار نقدی برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار