قائم مقام سازمان نظارت بر تاکسيراني شهر تهران گفت: 26 شرکت فعال داريم که 80 هزار تاکسي با توجه زير نظر آنها مشغول به کار هستند و رتبه شرکت‌ها 5 است و تاکنون به رتبه 4 نرسيديم.

ميعاد فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: بيشترين تاکسي را هم اکنون در منطقه 4 داريم که جزء خطوط بر تردد از مسافر است و کمترين آنها شرکتهايي است که تازه به بهره‌برداري رسيده‌اند.
وي افزود: همچنين امتيازات شرکت‌ها با توجه به فضا و امکانات در رتبه 5 قرار دارند و هر چه از نظر هوشمندسازي و نحوه نظارت و کنترل و آيتم‌هايي که موجب پيشرفت شرکت‌هاي تاکسيراني مي‌شود پيشرفت کنند به رتبه‌هاي بالاتر مثل ربته يک مي‌رسند.
قائم مقام نظارت بر تاکسيراني شهر  تهران تصريح کرد: شرکت‌هاي تحت پوشش سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کامل خودرو سرويس شهر راه پويان ايرانيان، بيسيم تهران، پانيز تاکسي مهر، هفت اقليم کسري، افق سير آريا، فراد گشت مهرآباد، مهرگان تاکسي الوند، پاسارگاد و غيره است.
وي در پايان اظهار داشت: مناطق مورد فعاليت تاکسيسرانان نيز متفاوت است که البته برخي از اين شرکت‌ها در منطقه خاصي فعاليت ندارند و  هيچ ناوگان خاصي زير نظر سازمان کار نمي‌کند و همه تاکسي‌ها زير نظر شرکت‌هاي تحت پوشش سازمان تاکسيراني هستند.

برچسب ها: رتبه ، تاکسیرانی ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار