شهردار منطقه 4 با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی از سطح محلات گفت: بازدیدهای میدانی فرصت های مناسبی است تا به مشکلات در سطح محلات از سوی شورایاران، رسیدگی شود.

 حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: بازدید میدانی از سطح محلات با رویکرد محله محوری یکی از اقدامات شایسته و مفیدی است که طی این سالها و با توجه به تاکید شهردار محترم تهران در سطح منطقه صورت گرفته و با نظارت و همکاری شورایاران اجرا می شود.
شهردار منطقه 4 با اشاره به دوره های مختلف بازدید میدانی از سطح محلات تصریح کرد: در دور اول بازدیدهای میدانی 360 مصوبه، دور دوم 556 مصوبه، دور سوم 1527 مصوبه، دور چهارم 142 مصوبه و دور پنجم نیز 225 مصوبه به تصویب رسید و برخی از مصوبات باقی مانده دوره های اول، دوم، سوم و چهارم بازدید میدانی در بازدید دوره پنجم به پایان رسید.
کریمیان اظهار داشت: در دور ششم و هفتم بازدیدهای میدانی از سطح محلات که در سال 1391 اجرا و به پایان رسید، بسیاری از مشکلات محلات شناسایی و در دستور کار قرارگرفت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور بیش از 200 نفر از دبیران و اعضای محترم شورایاری و محلات در این بازدیدهای میدانی و رضایتمندی که توسط شهروندان حاصل شده است، بیش از 95 درصد از مشکلات موجود در سطح محلات کاهش یافته است. /
 

برچسب ها: بازدید ، محلات ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار