مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص برنامه های توسعه این مجموعه گفت:احداث و توسعه خطوط اتوبوسرانی تندرو به 186 کیلومتر جز اصلی ترین اولویت های آتی این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس پیمان سنندجی با بیان اینکه برنامه های آتی شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای برنامه عملیاتی 5 ساله شهرداری تهران است اظهار کرد: برنامه های آتی اتوبوسرانی برای دوره زمانی 1393 لغایت 1397 با رویکردی جدید که در واقع تلفیقی از ویژگی های برنامه پنج ساله شهرداری تهران و برنامه عملیاتی است تهیه شده است.
 
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ، احداث و توسعه خطوط اتوبوسرانی تندرو به 186 کیلومتر در دستور کار قرار دارد تا این خطوط بیش از پیش بتوانند در جابه جایی های شهری نقش آفرینی کنند.
 
سنندجی افزود: به کارگیری 1310 دستگاه اتوبوس دوکابین ویژه خطوط تندرو و تأمین 11 هزار دستگاه اتوبوس به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان نیز از دیگر اقداماتی است که در برنامه های آتی اتوبوسرانی قرار گرفته است.
 
وی تصریح کرد: مشارکت 80 درصدی بخش خصوصی در حمل و نقل ، دستیابی به طول عمر کمتر از پنج سال برای ناوگان ، نوسازی ناوگان مینی بوس رانی و یکپارچگی تمامی سیستم های موجود در IT با رویکرد مدرن و قابل توسعه در برنامه های توسعه ای شرکت واحد اتوبوسرانی قرار دارد./
برچسب ها: خطوط ، اتوبوس ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار