عمرو موسی طی اظهاراتی در شبکه سی بی سی بر ضرورت بررسی درخواست حزب کنگره مبنی بر کنار گذاشتن البرادعی از جبهه نجات ملی تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، وی افزود که با دبیر جبهه نجات ملی صحبت کرده و وی گفته است که تماس‌ها با البرادعی از زمانی که وی منصب معاون رئیس جمهور را عهده‌دار شد، قطع شده است.
موسی همچنین از نهاد ریاست جمهوری برگزاری مستمر کنفرانس‌ها به منظور توضیح و انتقال حوادث به خبرنگاران خارجی به جای شنیدن اخبار نادرست را درخواست کرد و افزود که بر گزاری کنفرانس‌ها ضروری است و بایستی ریاست جمهوری و وزارتخانه‌های کشور، خارجی و بهداشت به طور مرتب کنفرانس‌ها را برگزار نمایند.
رئیس حزب کنگره همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال پذیرش منصب معاون رئیس جمهور در امور روابط بین‌الملل اظهار داشت: این منصب باید به افرادی در درون دولت اعم از وزیر خارجه، وزیر دفاع و وزیر کشور اعطا شود و اگر کسی نبود در آن صورت جایگزینی برای آن تعیین خواهد شد اما در حال حاضر مهم این است که هر کسی به سهم خود برای خدمت به کشور اقدام کند.
البرادعی اخیرا در اعتراض به خشونت ارتش علیه هواداران مرسی در میدان رابعه العدویه و النهضه که به کشته شدن حدود 600 نفر منجر شد، از سمت خود به عنوان معاون رئیس جمهور موقت در امور روابط بین‌الملل استعفا کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار