رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هیئت های مذهبی و اصناف ارکان اصلی تبلیغات شهری هستند و نباید این کار تماما به شهرداری ها واگذار شود.

جعفر عسگری،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،امروز در نشست هماهنگی دهه کرامت استان اصفهان بر چگونگی برنامه ریزی حرکت و فعالیت در این مناسبت تاکید کرد و اظهار داشت: محتوای برنامه ها بسیار مهم است و باید این مضوع در راس مسائل برنامه ریزی مناسبتی باشد و باید تصمیم گیری ها برای بلند مدت انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش تبلیغات عمومی به مناسبت های مختلف تصریح کرد: هیئت های مذهبی و اصناف ارکان اصلی تبلیغات شهری هستند و نباید این کار تماما به شهرداری ها واگذار و بعد مردمی آن فراموش شود.

وی استفاده از روحانیون مبلغ محقق در برنامه ریزی و تهیه بسته های فرهنگی را مهم خواند و اذعان داشت: در این خصوص باید مراکز اعزام مبلغ تلاش کنند و همچنین اسامی مبلغان و پ‍وهشگران را در اخیتار نهاد ها و مراکز مورد نیاز قرار دهند.

عسگری گفت: باید بسته های فرهنگی توسط مسئولان ستاد تهیه شود و به متولیان برگزاری مراسم ها ارائه شود تا براساس یک مجموعه حمایتی و برنامه ریزی شده کارها و حرکت های خود را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بعضی از مردم به مساجد کمتر می روند، اذعان داشت: برای این اقشار جامعه باید برنامه ریزی جدیدی داشت تا اینکه با معارف اهل البیت (ع) بیشتر آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآورشد: برگزاری جشن های سالنی و در میادین بزرگ شهر در تحقق این موضوع بسیار اثر گذار است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.