عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامي گفت: برخي مواقع صحبت‌ها و استدلال‌هاي رييس جمهور موجب جلب نظر مثبت نمايندگان شده و يا بر عکس برخي اظهارات نظر موافق را به مخالف مبدل مي‌سازد که پس از اين ديگر جز ابراز مخالفت کتبي، مجالي براي نطق مخالف در صحن علني وجود ندارد.

"فرید‌الدین‌ حداد‌عادل" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، درواکنش به اظهاراتی‌ مبني بر ناپختگی و بي‌اخلاقی اصولگرایان در بررسی صلاحیت وزرا، اظهار داشت: در طي بررسی صلاحیت وزرا در مجلس نمايندگان سعی کردند بدون ایجاد فضای منفی‌ و تحرکات بی‌حاصل برای وزراي دولت به بحث و بررسي بنشينند.

وی تصریح کرد: اعضای فراکسیون رهروان و اصولگرایان مجلس با توجه به اينکه برخي نطق‌هاي نمايندگان داراي ضعف بود به میزان قابل ملاحظه‌ای با یکدیگر هم‌فکری داشتتند و با نگاه کارشناسي و عميق به تحليل و بررسي نشستند.

عضو جمعیت رهپویان اظهار داشت: افرادي که نمایندگان اصولگرا را  متهم به ناپختگی می‌کنند؛ به دنبال فهم درست معناي پختگی نیستند.

حداد عادل پيرامون انتقادات اخير مطرح شده نسبت به عدم صحبت مخالفان برخي وزرا در صحن علني مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر نماينده‌اي قصد راي موافق دادن به وزيري را ندارد؛ الزامي مبني بر اطلاع رساني علني مخالفت خود در پشت تريبون مجلس ندارد.

وي افزود: برخي مواقع صحبت‌ها و استدلال‌هاي رييس جمهور موجب جلب نظر مثبت نمايندگان شده و يا بر عکس برخي اظهارات نظرات موافق را به مخالف مبدل مي‌سازد که پس از اين ديگر جز ابراز مخالفت کتبي، مجالي براي نطق مخالف در صحن علني وجود ندارد لذا اين امر ارتباطي به پختگي و يا ناپختگي ميان اصولگرايان ندارد کما اينکه رفتار جزئي را نبايد به کل تعميم داد.

عضو جمعيت رهپويان خاطر نشان کرد: کلیت مجلس و مدیریت آن تلاش ستودنی در جلسات احراز رأی اعتماد به وزرای دولت داشتند و مجلس کارنامه قابل قبولی از خود در احراز صلاحیت‌ها به جا گذاشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار