به علت استقبال فناوران و نوآوران برگزرای چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل به مدت یکماه به تعویق افتاد.

سیدمجتبی خیام نکویی، معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: با پیشنهاد دبیرخانه های استانی جشنواره ملی علم تا عمل و موافقت شورای سیاست گذاری این جشنواره، برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل به مهرماه سال جاری افتاد.

وی خاطرنشان کرد: بنابه درخواست مکرر جامعه فناوران، نوآوران و شرکتهای دانش بنیان در عرصه علمی و همچنین به پیشنهاد دبیرخانه های استانی این جشنواره ملی، از شهریور ماه امسال به مهرماه موکول شد.

معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به دليل تعویق برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل، مهلت ثبت نام تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

خیام نکویی افزود: کلیه شرکت هایی که دارای طرح های فناورانه و نوآورانه که در مرحله اجرایی هستند، دعوت به عمل می آید تا از طریق سامانه جهت شرکت در این رخداد ملی ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به وب سایت http://festival.isti.ir با دبیرخانه های استانی این جشنواره واقع در استانداری ها و یا دبیرخانه مرکزی چهارمین دوره جشنواره نمایشگاه علم تا عمل به شماره تماس 83532428_83532429 ارتباط برقرار کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار