شش پژوهشگر برتر در دومين كنفرانس پژوهشگران و فيلمسازان مستقل جهان در تهران انتخاب و معرفي مي شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومي جشنواره بين المللي فيلمسازان مستقل(افق نو) با اعلام اين خبر افزود: اين كنفرانس به ميزباني تهران با حضور پژوهشگران و متفكرين سينمايي كشورهاي مختلف شهريورماه آينده با محوريت موضوعاتي چون: " جنبش وال استریت"، " بیداری اسلامی"، "بیداری جهانی"، " نقش لابی های در بحران کنونی آمریکا و اروپا "، " قدرت و نفوذ لابی‌های در غرب "، "بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا "، " مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی"، " جنبش های ضد جنگ"، " اسلام هراسی و ایران هراسی"، " جهان مدرن و عدالت پایدار"، " جهانی به دور از تروریسم و سلاح های هسته ای"، " جریان های تکفیری و تروریستی"، "فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی"، "  هاليوود،"، " به تصویر کشاندن شیطان"، " خشونت "، " تروریسم در هالیوود"، " 11 سپتامبر و هالیوود" به دبيري غلامرضا منتظمي از 12 تا 16 شهريور برگزار مي شود.

روابط عمومي جشنواره بين المللي فيلمسازان مستقل جوايز عناوين مقالات برتر دومين كنفرانس بين المللي فيلمسازان و پژوهشگران سينمايي مستقل را به اين ترتيب معرفي كرد:
  - نفر اول 4 ( چهار ) سکه تمام بهار آزادی
  - نفر دوم 3( سه) سکه بهار آزادی
  -  نفر سوم 2 سکه بهار آزادی
  -  نفر چهارم 1 سکه بهار آزادی
  -  نفر پنجم نیم سکه بهار آزادی
  -  نفر ششم نیم سکه بهار آزادی

بر پايه اين خبر، بعد از بررسی مقاله ها، منتخب بهترین آثار معرفی و جوایز به برگزیدگان اهدا خواهد شد. از ميان مقالات منتخب شش عنوان مقاله به عنوان مقالات برتر از سوي هيات علمي و داوري كنفرانس برگزيده خواهند شد.مقالات برتر در کتاب ویژه کنفرانس به زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

مهلت نهایی برای ارسال مقالات پنجم شهریور سالجاري اعلام شده است . این کنفرانس طي روزهاي 12 تا 15 در سالن زرین هتل آزادی برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در کنفرانس "افق نو" می توانند فرم شرکت در کنفرانس را تکمیل و به همراه خلاصه ای از مقاله ی خود در حدود600 کلمه به آدرس صندوق الکترونیکی protocol@newhorizon.ir ایمیل  نمایند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، فیلمساز ، مستقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار