جشنواره تابستانی منطقه آزاد ارس با حضور و استقبال گردشگران از سراسر ایران در پارک کوهستان ارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دبیر ستاد سفرهای منطقه آزاد ارس با بیان اینکه جشنواره تابستانی منطقه آزاد ارس افزود: این جشنواره با برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی در طول ایام تابستان ادامه خواهد داشت.

نجف زاده با بیان اینکه نمایشگاه ها و فروشگاه های عرضه کالا ویژه ایام تابستان فعال شده اند افزود: با اجرای قانون کالای همراه مسافر حضور گردشگران در منطقه آزاد ارس رشد چشمگیری داشته است.

نجف زاده افزود: در این جشنواره گروه های مختلف هنری با اجرای موسیقی، تئاطر، پانتومیم و برنامه های مختلف، شادی و نشاط را به هزاران گردشگر حاضر در منطقه آزاد ارس ارائه می کنند.

سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد ارس از ادامه جشنواره تابستانی ارس در محدوده خداآفرین این منطقه خبر داد و گفت: این جشنواره در طول ایام تابستانی با حضور گروه های مختلف هنری در مناطق مختلف منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

نجف زاده افزود: جشن های شبانه منطقه آزاد ارس با مشارکت شبکه تلویزیونی سهند در پارک کوهستان ارس اجرا و از این شبکه استانی پخش می شود.

وی اظهار داشت: منطقه آزاد ارس به جهت وجود آب و هوای معتدل و جاذبه ها و زیبایی های وصف ناپذیر گردشگری در اکثر ایام سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی می باشد که در این میان در ایام تابستان بیشترین استقبال گردشگران را به این منطقه زیبا شاهد هستیم.

نجف زاده افزود: ستاد تسهیلات سفرهای منطقه آزاد ارس همواره برای فصول مختلف سال جشنواره های مختلفی را با حضور گروه های هنری نامدار کشور و با اهدای هدیه های نفیس از جمله خودروهای خارجی، مبلمان و لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و هدایای دیگر برگزار می کند./ع

 

برچسب ها: جشنواره ، تابستانی ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.