تیم خوزستان در رقابت های قهرماني سوپر لیگ راگبي بانوان کشور که انتخابی تیم‌ملی نیز می‌باشد، حضور پیدا می‌کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ فاطمه گطین، سرمربی تیم راگبی استان اظهار کرد: این مسابقات 30 و 31 مردادماه به میزبانی کرمان برگزار می شود.

 وی درباره آمادگی تیم استان جهت حضور در این رقابت ها گفت: از سال گذشته که از مسابقات کشوری که در گرگان برگزار شد به استان برگشتیم، تمرینات مان را به صورت مداوم انجام داده و از لحاظ بدنی روی بازیکنان کار کرده‌ایم. در همین رقابت ها بود که دو نفر از بانوان استان به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کردند که درنهایت یک نفر از آن‌ها توانست ملی‌پوش شود.

سرمربی تیم راگبی بانوان خوزستان عنوان کرد: اکنون تیم در آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برد و باتوجه به کمبودهایی که داریم، خدا را شکر عملکرد بازیکنانم خوب بوده است. تهران و کرمانشاه از رقبای اصلی ما در این مسابقات هستند که امیدوارم بتوانیم آن ها را پشت سر بگذاریم.

 وی خاطر نشان کرد: باتوجه به این که این مسابقات، انتخابی تیم‌ملی نیز است، در سطح خوبی برگزار می شود و من نیز امید دارم دو، سه بازیکن تیم خوزستان بتوانند به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کنند.

گطین با بیان این که اکنون در زمین جانبازان ورزشگاه تختی اهواز تمرین می‌کنیم، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان این زمین را در اختیار ما قرار داده است که هفته‌ای دو جلسه در آن تمرین می‌کنیم. زمین کوچکی است و نوع چمن آن نیز مناسب نیست اما اکنون در آن تمرین می‌کنیم و تلاش کرده‌ایم باتوجه به این کمبودها، تیم را برای مسابقات آماده کنیم. به هر حال امیدوارم مسوولان استان به ورزش بانوان توجه کنند. /ع

برچسب ها: راگبی ، بانوان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.