پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است، تیمی که به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود می‌کند حریف دست و پا بسته‌ای نیست و حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود.

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی روز چهارشنبه این تیم با نماینده تایلند اظهار داشت:  مطمئنا تیمی که در بین 8 تیم برتر آسیا قرار دارد نمی تواند تیم ضعیفی باشد و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد بنده از شرایط فنی و تاکتیکی این تیم اطلاعات زیادی در اختیار ندارم ولی این را خوب می دانم که هیچ تیمی بی خود و بی جهت به جمع 8 تیم برتر قاره صعود نمی کند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت استقلال افزود: شکر خدا استقلال هم اکنون از شرایط روحی  خوبی برخوردار است. آن ها با برد شیرینی که البته با سختی و زحمت زیاد مقابل داماش در گیلان بدست آوردند توانستند به مرحله بالایی از آمادگی روحی و روانی دست یابند که یقینا در روند کاریشان موثر خواهد بود. امیدواریم مصدومان این تیم به خصوص آندرانیک تیموریان به این  بازی مهم برسند تا بتوانند کمربند میانی تیم را هر چه بیشتر تقویت کنند.

 فریبا در خصوص پیش بینی اش از روند این دیدار به خبرنگار ما گفت: به هر حال اگر استقلال می خواهد از این مرحله با سربلندی خارج شده می بایست کار را روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تمام کند چرا که هیچ بازی رفت و برگشتی آسان نیست و اگر تیم نتواند در بازی رفت به نتیجه مورد نیاز دست یابد ممکن است در تایلند به مشکل بر بخورد.

پیشکسوت تیم استقلال در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه استقلال گنجینه ای بنام مجیدی را در ترکیب دارد و فرهاد هر زمان به بازی آمده توانسته گره گشای تیم باشد. آنالیزورهای بوریرام با دیدن فرهاد و روند بازی وی روحیه شان را از دست خواهند داد و فشار روحی و روانی را متحمل خواهند شد که این نیز به نفع استقلال است.

گفتنی است: دیدار رفت دو تیم استقلال ایران و بوریرام تایلند در چارچوب مسابقات یک چهارم نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا روز چهارشنبه ساعت 20:15 در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهد شد./آق
برچسب ها: فریبا ، استقلال ، بوریرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار