شهردار منطقه پنج قم با بیان اینکه 80 پروژه عمرانی در این منطقه از سال گذشته در دستورکار قرار گرفته است، گفت: در سال جدید نیز پروژه‌های متعدد دیگری در این منطقه آغاز شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سید جمال‌الدین حسینی شنبه‌شب در مراسم افتتاح 26 پروژه عمرانی منطقه پنج قم که با حضور استاندار قم و شهردار قم در محل اجرای پروژه بلوار آیت‌الله بهاء‌الدینی برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: امروز این توفیق را داریم که پس از حمایت‌های شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد برگزاری جشن ماندگار خدمت باشیم.

وی با اشاره به اهتمام مدیریت شهری به توسعه عمران و آبادانی در مناطق کمتر برخوردار شهر، بیان کرد: با سیاست‌گذاری صورت گرفته در مدیریت شهری قم شاهد این هستیم که زمینه اجرای پروژه‌های زیرساختی در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کم‌برخوردار فراهم شده است.

شهردار منطقه پنج قم با اشاره به اختصاص 290 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرداری منطقه پنج قم، گفت: با استفاده از این اعتبار پروژه‌های عمرانی متعددی در نقاط مختلف منطقه برنامه‌ریزی شده است و از سال گذشته اجرای 80 پروژه را آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز پروژه‌های متعدد دیگری در دستورکار قرار دارد، اذعان کرد: پیشرفت این پروژه‌ها حاصل مشارکت همه مردم منطقه است.

حسینی با اشاره به اتمام پروژه آزادسازی بلوار آیت‌الله بهاء‌الدینی بعد از چند سال رکود، تصریح کرد:‌ با تلاش و پیگیری مستمر و انجام توافق با مالکین 35 هزار متر مربع مسیر بازگشایی شده است.

وی همچنین با اشاره به احداث 30 هزار متر مربع از شوارع در بخش درودگران این منطقه بیان کرد: در زمینه احداث فضاهای سبز شهری، ایجاد فضاهای فرهنگی و... کارهای خوبی انجام شده است و امیدواریم که فرزندان این مردم در شهرداری منطقه پنج قم بتوانند خدمت مطلوب را به ایشان ارائه دهند./ج1

برچسب ها: منطقه ، پروژه ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.