استاندار قم گفت: مدیریت شهری قم با جدیت به دنبال ارائه خدمت به شهروندان قمی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ کرم رضا پیریایی شنبه‌شب در مراسم افتتاح 26 پروژه عمرانی منطقه پنج قم در سخنانی اظهار کرد: اینگونه جشن‌ها و مراسم‌های مستمر روزشماری برای رسیدن به افق خدمتی است که ما برای رسیدن به اهداف خود ترسیم کرده‌ایم.

وی با اشاره به نوع خدماتی که از سوی شهرداری قم ارائه شده و مقایسه آن با نقاط دیگر، یادآور شد: در دوران مدیریت آقای دلبری اوج خدمات را شاهد هستیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه تیم منسجم و خوبی برای خدمت در قم سازماندهی شده است گفت: این تیم با قدرت، صمیمیت، انسجام و برنامه ریزی علمی به آبادانی شهر می‌پردازند.

وی افزود: به خاطر پیشرفت‌هایی که آقای دلبری در قم داشته است مسئولان کشوری به دنبال استفاده از توان ایشان در مسئولیت‌های کلان‌تر هستند و امیدواریم که این اتفاق نیفتد و ایشان در قم باقی بماند و روز به روز برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پیشرفت و آبادانی قم را در طریق انسجام پیش ببرد.

پیریایی ادامه داد: در نقاط دیگر برای یک یا دو پروژه جشن‌های بزرگ می‌گیرند ولی امشب در این مراسم در یک جشن 26 پروژه به بهره برداری می‌رسد و این خدمات به صورت مستمر در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی با اشاره به افتتاح بلوار پیامبر اعظم در نیمه شعبان امسال، متذکر شد:‌ ظرف چند هفته کار و تلاش در تمام ساعات شبانه روز در چهار شیفت کاری این بلوار به سرانجام رسید و افتتاح آن یک خدمت فراگیر، به شهر قم به حساب آمد.

استاندار قم تأکید کرد: مدیریت شهری با تمام هم و غم به فکر ارائه خدمت هستند و گزارش آن را در چنین مراسم‌هایی ارائه می‌کنند و این گزارش‌ها همواره امیدوار کننده بوده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.