عسلویه/

تأمین سبد غذایی 500 خانوار کنگانی توسط هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان از تأمین سبد غذایی 500 خانوار کنگانی توسط هلال احمر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ,علی هوشمندیان شامگاه شنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای ارائه خدمات به قشر ضعیف جامعه همتی ارزشمند دارد و در کنگان نیز طی چند ماه اخیر فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته‌ایم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات و تاثیرگذاری در جامعه از اهداف و اولویت‌های این نهاد است و از همه امکانات موجود برای تحقق این مهم بهره برده‌ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان از اجرای طرح همای رحمت در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح همای رحمت هر سال در ماه مبارک رمضان به انجام می‌رسد و ما خوشحالیم از اینکه به عنوان مجری این امر خداپسندانه می‌توانیم قدم خیری هرچند کوچک، برای مردم منطقه برداریم.

هوشمندیان تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های مستمند در شهرستان امری مهم است که امسال توسط جمعیت هلال احمر اجرایی شد.

وی از تامین سبد غذایی 500 خانوار کنگانی توسط هلال احمر خبر داد و اضافه کرد: در یکماه اخیر بیش از 500 خانوار شهرستان کنگان توسط جمعیت هلال احمر شهرستان سبد کامل غذایی دریافت کرده‌اند که رضایتمندی عمومی را در پی داشته است.

این مسئول گفت: جمع‌آوری کمک از خیرین و مساعدت‌های پتروشیمی جم و شرکت آریاساسول به ارزش 17 میلیون و 600 هزار تومان و همچنین تهیه روغن، برنج، رب گوجه، حبوبات و شکر و کارت‌های هدیه و توزیع آنها بین 440 خانوار نیز از دیگر خدمات این نهاد است.

هوشمندیان بیان کرد: انجام سه پروژه داوطلبی با عنوان‌های بهداشت و محیط، بهداشت و درمان و ویزیت رایگان توسط پزشک داوطلب جمعیت و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشت نیز توسط هلال احمر کنگان در یکماه اخیر عملیاتی شد.

وی یادآور شد: برگزاری اردوی جهادی رمضان در روستای «حرمیک» بخش ریز همراه با آموزش روستائیان، ویزیت رایگان، توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی، دیدار با ایثارگران و نخبه‌های روستا و تقدیم هدیه به آنان نیز از دیگر اقدامات موثر این نهاد است.
برچسب ها: عسلویه ، کنگانی ، سبدغذایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.