مديرعامل پرسپوليس مشهد گفت: سكوت و بي‌تفاوتي مسئولان باشگاه گيتي‌پسند باعث ترديد ما شده است شايد بايد به دنبال چاره ديگري باشيم.

اولياءزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با هدف و برنامه‌ريزي خواهان حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر شديم و تمرينات بازيكنان نيز به صورت منظمي پيگيري مي‌شود اما كم‌لطفي مسئولان باشگاه‌هايي كه قصد خريد امتيازشان را داشتيم ما را بلاتكليف كرده است.

مديرعامل پرسپوليس مشهد افزود: بيشتر تيم‌هايي كه در ليگ برتر حضور دارند حتي نيمي از آمادگي پرسپوليس مشهد را ندارند و هنوز استارت تمرينات خود را نزده‌اند و آمادگي براي شركت در رقابت‌ها را به دقيقه 90 سپرده‌اند از سوي ديگر تيم من با وجود تمام پتانسيل و اهداف خود براي خريد امتياز بايد هر روز فشار عصبي داشته باشد و در سكوت محض فروشندگان بلاتكليف بماند.

اولياءزاده در ادامه بيان داشت: از روزي كه براي خريد امتياز گيتي‌پسند نوين با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيديم مسئولان گيتي‌ پسند سكوت اختيار كردند و براي رسمي شدن اين انتقال امتياز اقدامي صورت نمي‌گيرند، علي طاهري مديرعامل باشگاه اصفهان به هيچ يك از تماس هاي ما پاسخگو نيست و همين امر باعث شده كه به تغيير نظر اين باشگاه براي واگذاري امتياز شك كنيم، انتظار داشتم مسئولان به زحمات يك تيم براي بستن تيم خوب اهميت دهند و اين چنين با بي‌تفاوت رفتار نكنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار