پارس كردن يك شير قلابي راز تقلب مسئولان باغ‌وحش را فاش كرد

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مسئولان باغ‌وحشي در بخش هنان چين با آراستن سگ‌هايي از گونه‌هاي مختلف آن‌ها را در قفس شير، ببر و گرگ قرار داده و با نورپردازي‌هاي خاصي بازديدكنندگان را فريب مي‌دادند.

به گزارش پليس اقدام عوام‌فريبانه مسئولان اين باغ‌وحش زماني فاش شد كه سگ تبتي پشمالو در قفس شيرها با تحريك بازديدكنندگان به پارس كردن پرداخت و به اين ترتيب فريبكاري‌شان به رسوايي كشيد.

به گفته بازديدكنندگان خشمگين مسئولان اين باغ‌وحش با نورپردازي عجيب در قفس‌ها فضا را تا حدودي تاريك كرده بودند كه همين امر گونه واقعي حيوانات را نشان نمي‌داد.

زماني كه پليس با شكايت مردم براي رسيدگي به اين موضوع وارد عمل شد مشخص شد كه مسئولان اين باغ‌وحش براي سودجويي بيشتر اكثر قفس‌ها را با سگ‌هاي مختلف پر كرده‌اند.

مسئولان اين باغ‌وحش چيني كه با بليت گرانقيمتي بازديدكنندگان را براي تماشاي حيوانات عجيب راه مي‌دادند حتي براي بخش خزندگان نيز هزينه‌اي نكرده بودند و با قرار دادن دو بوته خياري شكل دريايي در وسط آكواريوم بزرگ مارها تا مدت‌ها بازديدكنندگان را فريب مي‌دادند.

يكي از بازديدكنندگان كه با پسرش صحنه پارس كردن شير اين باغ‌وحش را به چشم ديده بود، گفت: «من با صرف هزينه سنگيني پسرم را به اين باغ‌وحش آورده بودم اما با ديدن اين صحنه‌ها نه تنها سرخورده شدم بلكه آنقدر خشمگين هستم كه تا هر جا لازم باشد پاي شكايتم مي‌ايستم.»

اما در برابر اين همه اعتراض سخنگوي باغ‌وحش گفت: «ما تنها هدف‌مان صرفه‌جويي در هزينه‌ها بود و شبيه‌ترين جانوران را به جاي حيوانات مورد نظر در قفس‌ها جا مي‌داديم. حالا هم هر كس از اين موضوع ناراحت است مي‌تواند با مراجعه به باغ‌وحش پولش را پس بگيرد.»
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، باغ وحش ، قلابی ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار