سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، انتخاب دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک گفت.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، متن کامل پیام تبریک سازمان نظام پرستاری به وزیر بهداشت دولت یازدهم به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام

بی تردید نظام سلامت کشور در حال حاضر نیازمند تدابیر عالمانه، عدالت محورانه و خداپسندانه است که شرایط سلامت جامعه را بیش از پیش بهبود بخشد و با اتخاذ راهبردی عادلانه، سلامت نگر و جامعه محور در کمال خلاقیت، نوآوری، کار آمدی و اثر بخشی به گونه ای به بازسازی نتیجه بخش ارکان نظام سلامت بپردازد که زندگی سالم همراه با نشاط اجتماعی، معنوی و روانی ارمغان آن به آحاد ملت شریف ایران باشد.



این مسیر هرچند سخت  و دشوار است اما با وجود مدیران عالی و راهبردی چون حضرتعالی که ( در خواستگاه و خانواده ایثار و شهادت ) در بستر جهاد و با رویکرد خدمت به محرومان و مستضعفان و بدور از تنشهای سیاسی و جناحی از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس تا کنون در عرصه های مختلف و گوناگون کار آزموده شده اند به فضل و رحمت الهی، سهل و آسان خواهد شد. بویژه که در سایه منویات مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) حمایت های همه جانبه ریاست محترم جمهوری، رای اعتماد تاریخی و بی سابقه  نمایندگان ملت در تاریخ نظام سلامت کشور به حضرتعالی و نیز همراهی همگانی و مساعدتهای نظامها، گروه ها و مجامع حرفه ای، علمی، صنفی حقوقی و حقیقی و دست اندرکاران نظام سلامت به اذن الهی پشتوانه ای مهم برایتان خواهد بود.

 لذا سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از دویست و پنجاه هزار اعضای خانواده خود، ضمن تبریک رای اعتماد تاریخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حضرتعالی، شما را وزیری توانمند، ولایتمدار، ایثارگر، ارزشمدار و عدالت محور می داند و امیدوار است در کنار شما بتواند به مردم، نظام سلامت، تیم سلامت و بویژه پرستاری و پرستاران عزیز، بیش از پیش خدمت نماید. از خداوند متعال توفیق روز افزون حضرتعالی را در کمال صحت و سلامتی خواستاریم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار