دبیر انجمن سافت بال و بیس بال در خصوص اولین دوره لیگ سافت بال در شهریور ماه سال جاری اظهار داشت: مسابقات از 9 شهریور و به مدت سه روز و با حضور 5 تیم به میزبانی استان قم برگزار می شود.

کیوان صفائیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین دوره مسابقات لیگ سافت بال بانوان کشور از شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
این مسابقات بصورت رفت و برگشت و در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود البته در هر منطقه 5 تیم حضور خواهند داشت.

دبیر انجمن سافت بال و بیس بال ادامه داد: طبق اعلام انجمن مسابقات دوره رفت منطقه شمال لیگ سافت بال بانوان از 9 شهریور و به مدت 3 روز در استان قم و با حضور بیش از 100 ورزشکار برگزار میشود.

صفائیان تصریح کرد: انجمن سافت بال  و بیس بال کشور قصد دارند پیش از آغاز هوای سرد و فصل زمستان مسابقات دو ره برگشت لیگ سافت بال بانوان را نیز برگزار کنند از این رو در ادامه شهریور ماه سال جاری دوره برگشت منطقه جنوب لیگ را برگزار می کنیم . تیم های قهرمان در منطقه شمال و جنوب دوره نهایی را پیش از آغاز ماه آبان برگزار خواهند کرد قهرمان لیگ سافت بال مشخص شود.

دبیر انجمن سافت بال و بیس بال افزود: 2 استان بوشهر و اصفهان برای میزبانی دوره برگشت مسابقات منطقه جنوب لیگ سافت بال بانوان ابراز تمایل کرده اند اما تاکنون مکان نهایی برای برگزاری مسابقات مشخص نشده است.

البته شرایط استان بوشهر به نسبت استان اصفهان از لحاظ امکانات مناسب تر است اما شرایط آب و هوایی استان بوشهر گرم است لذا در صورت میزبانی استان بوشهر شرایط برای برگزاری مسابقات پیش از خنک شدن هوا میسر نیست.

وی ادامه داد: مسئولان انجمن راگبی تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات دوره رفت و برگشت در فاصله ای کوتاه به کار می گیرند. در صورتی که فاصله بین مسابقات افزایش یابد در اینصورت باتوجه به اینکه بازیکنان ساخت بال در سطح حرفه ای قرار ندارند لذا از شرایط آرمانی مسابقات دور می شوند.

گفتنی است: تیم های خراسان رضوی- قم- سمنان- تهران با دو تیم آذرخش و شباهنگ از منطقه شمال و تیم های بوشهر اصفهان- چهارمحال و بختیاری- هرمزگان و کرمان از منطقه جنوب در این مسابقات شرکت می کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار