وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث توسعه تامین اجتماعی و حمایت از بهزیستی با توجه به تاکید مجلس از اولویت های کاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران علی ربیعی در مراسم ورود و آغاز به کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران به بحث رفاه اجتماعی پرداخت و گفت: ضرورت توسعه رفاه اجتماعی در جامعه امری امکان ناپذیر است چرا که هر چه رفاه اجتماعی افزایش پیدا کند جامعه بزرگتر و هر چه فقر گسترش یابد جامعه کوچکتر خواهد شد.

وی در ادامه به نخستین اولویت کاری خود در وزارت اشاره و تصریح کرد: نخستین اولویت کاری بررسی عملیات تشکیلاتی در وزارتخانه با کمک وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی است همچنین هم افزایی در تشکیلات و بحث تامین اجتماعی و بهزیستی با توجه به تاکید مجلس از دیگر اولویت های کاری خواهد بود.

ربیعی همچنین در خصوص نحوه پرداخت ها و انتصاب ها نیز گفت: پرداختن به این موضوعات نیاز به کار بیشتر دارد اما حساسیت خاصی در این خصوص وجود ندارد و بیشتر تمرکز ما بر جامعه کار خواهد بود.

 *امنیت شغلی کارگران تامین می شود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه به بحث مهم امنیت شغلی کارگران پرداخت و اظهار داشت: افزایش امنیت شغلی کارگران نیاز به رونق اقتصادی دارد و بخشی از آن نیز به قانون بر می گردد به گونه ای که باید قانون در این خصوص ساز و کارهای خود را بر افزایش امنیت شغلی کارگران ارتقا دهد.

ربیعی با تاکید بر شعار باز گرداندن لبخند به لبان کودکان کارگر افزود: تمام تلاش خود را در جهت افزایش لذت زندگی کارگران ،مستمری بگیران، از کار افتادگان و معلولان خواهم کرد تا تمامی نیازهای ضروری آنها رفع شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص استفاده از کارشناسان و مدیران فعلی وزارتخانه خاطر نشان کرد از تمامی ظرفیتهای موجود در زمینه مدیریت با توجه به نیازها و اولویت های کاری بهره برداری می شود./
برچسب ها: امنیت ، کارگران ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار