حسن کافی مدیر مهدیه تهران در نشست صمیمانه ای که با شهردار و جمعی از مدیران منطقه 11 برگزار شد از تدابیر و تلاش های شهرداری منطقه 11 برای رفع مشکلات حادثه آتش سوزی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مدیر مهدیه تهران در این نشست ضمن تقدیر از تدابیر شهردار تهران و اقدام به موقع شهرداری منطقه 11 در نخستین ساعات پس از بروز حادثه آتش سوزی و اتخاذ تدابیر کارشناسی لازم برای انتخاب روش پاکسازی در کمترین زمان تقدیر و تشکر کرد و با بیان اینکه مهدیه تهران به عنوان یک مرکز مهم مذهبی محلی برای برگزاری بیماری از مراسم و برنامه های مختلف است به اهمیت زمان بازگرداندن اوضاع به شرایط عادی اشاره کرد و پاکسازی مهدیه ظرف مدت 72 ساعات را بسیار ارزنده دانست.

مسعود کفایتمند شهردار منطقه 11 نیز با اشاره به ارزش معنوی مهدیه تهران و اهمیت این مکان مذهبی برای عموم مردم با اعلام آمادگی مدیریت شهری برای پیگیری رفع مشکلات ترافیکی و احداث پارکینگ طبقات خاطر نشان کرد: که شهرداری منطقه 11 با افتخار نسبت به ارائه خدمات لازم به مهدیه و رفع مشکلات اقدام کرده است.

شایان ذکر است پس از بروز مشکلات که در پی وقوع حادثه آتش سوزی در مهدیه تهران روی داد شهرداری منطقه 11 با تدبیر دکتر قالیباف شهردار تهران و طرح فوریت و بسیج تمامی امکانات بسیج تمامی امکانات به صورت شبانه روزی نسبت به بازسازی و پاکسازی مهدیه اقدام کرد و شهردار منطقه به همراه عوامل خدمات شهری عمران زیبا سازی با حضور در محل حادثه نسبت به عملیات مرمت و بازسازی این مکان معنوی و مذهبی اقدام کرده است و در کمترین زمان ممکن فضای مهدیه تهران برای برگزاری برنامه های مذهبی و مناسبتی و پذیرایی از مشتاقان به ائمه اطهار آماده شد. /
برچسب ها: مذهبی ، مهدیه ، معنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار