مديرعامل خانه مطبوعات كشور درخصوص شروع به كار وزير جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: خانه مطبوعات ايران اميدوار است اصناف و تشكل‌هاي صنفي به واسطه تحقق اين مهم به جايگاه حقيقي خود در دوران جديد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دست يابند.

"محمد كريم كاظم‌پور" در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در خصوص آغاز به كار وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: آغاز به كار دور جديد وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي به وزارت "علي جنتي" سرآغاز دوران جديدي است كه مي‌تواند تغييرات مثبتي را در مجموعه اين وزارتخانه ايجاد كند.

وي ادامه داد: با توجه به سوابق درخشان وزير محترم در حوزه‌هاي فرهنگي و دارا بودن تجربه در زمينه‌هاي مختلف اجرايي قطعا وي بهترين گزينه براي اين وزارتخانه است.

مديرعامل خانه مطبوعات با تاكيد بر اين نكته كه انتخاب صحيحي توسط دكتر روحاني و نمايندگان محترم مجلس براي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صورت گرفته است، اظهار داشت: خانه مطبوعات ايران به اين ديدگاه اعتقاد داشته به طوري كه اين موضوع را قبل از راي‌گيري مجلس از طريق سخنگوي خود به صورت رسمي بيان كرد.

كاظم‌پور با اشاره به مشكلات جامعه رسانه‌اي و به خصوص حوزه مطبوعات اظهار داشت: نكته‌اي كه در خصوص اين مشكلات وجود دارد، بحث تشكل‌هاي صنفي حوزه رسانه است.

مديرعامل خانه مطبوعات با اشاره به برنامه ارائه شده توسط وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تصريح كرد: يكي از پررنگ‌ترين و شاخص‌ترين بندها در اين برنامه توجه به تشكل‌ها و انجمن‌هاي صنفي و همچنين سپردن امور مرتبط با اهالي فرهنگ به دست صنف‌هاي مختلف و انجمن‌هاي مرتبط با آنها است.

كاظم پور ادامه داد: خانه مطبوعات ايران اميدوار است اصناف و تشكل‌هاي صنفي به واسطه تحقق اين مهم، به جايگاه حقيقي خود در دوران جديد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دست يابند.

وي افزود: با توجه به روحيه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و مشي اعتدالي كه وعده آن را داده است دوران آرام و سازنده‌اي در اين وزارتخانه خواهيم داشت به طوري كه شايد بتوان بهترين دوران را براي جامعه رسانه‌اي به شرط عملي شدن وعده‌ها در اين دوره متصور بود.

كاظم پور تصريح كرد: خانه مطبوعات ايران به عنوان بزرگترين تشكل رسانه‌اي كشور متشكل از 31 خانه مطبوعات استاني اين انتخاب را به جامعه رسانه‌اي كشور و شخص وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تبريك گفته و همانگونه كه پيش از اين نيز اعلام شد آماده هرگونه همكاري هستيم.

مديرعامل خانه مطبوعات در پايان خاطر‌نشان كرد: اميدواريم حضور علي جنتي به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، بركات زيادي براي جامعه مطبوعاتي و رسانه‌اي كشور داشته باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کریم ، کاظم ، پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار