گزینه احتمالی تصدی پست وزارت ورزش گفت: من عضو کارگروه انتخاب وزیر ورزشی بوده ام اما تاکنون کسی با من در مورد معرفی ام به عنوان وزیر ورزش صحبتی نکرده است.

سعید فائقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در ابتدای کار، ما به عنوان یک کار گروه 12 نفره معرفی شدیم که گزینه های مدنظر را که به 40 نفر می رسید را بررسی و رأی خود را اعلام کنیم.

گزينه احتمالي تصدي پست وزارت ورزش ادامه داد: هر گزینه از بین 12 نفر عضو کارگروه مجاز بود که 3 رأی خود را روی برگه های مخصوص بنویسد و تحویل آقای دکتر صالحی امیری بدهد و باور کنید از بین 12 عضو هر کدام 3 رأی اخذ شد و 36 رأی مأخوذه به آقای صالحی امیری تحویل شد و به طور کاملاً محرمانه که حتی خود ما نیز از آراء اطلاع نداریم.

وی افزود: اینکه برخی ها به دلیل سابقه ما را به عنوان گزینه معرفی کرده اند لطف آنهاست اما هنوز اعلام رسمی در این باره به بنده نشده است.

فائقی ادامه داد: ما در ابتدا یک بار رأی گیری کردیم که به دلیل اینکه محرمانه نماند از ما خواستند دوباره رأی گیری کنیم و همین موضوع باعث شد که دوباره رأی گیری انجام شود و اینبار کاملاً محرمانه باشد.

وی خاطر نشان کرد: احتمال می رود این آراء در فرمول خاصی قرار بگیرد و پس از بررسی لازم وزیر پیشنهادی معرفی شود.

فائقي در مورد موضوع شایعه تبانی وی و داورزنی و تخریب سلطانی فر گفت: این دروغ محض است ما خودمان در کار گروه رأی داده ایم و عضو بوده ایم پس دلیلی ندارد کسی را تخریب کنیم این تهمت ها توهین به ساحت مجلس است و نمی بایستی از سوی شایعه پرکنان عنوان می شد./مح
برچسب ها: وزارت ورزش ، توهین ، تهمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار