مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اصفهان از رشد ۴۰ درصدي مخاطبان از برنامه هاي ويژه تابستان در سطح مراكز كانون اين استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حامد عسگري فر افزود: در تابستان امسال در مجموع بيش از ۱۰ هزار كودك و نوجوان از برنامه ها و فعاليت هاي متنوع فرهنگي، هنري و ادبي كانون در سطح استان بهره بردند.
وي با اشاره به دودوره كردن كلاسهاي كانون در تابستان امسال، يكي از اهداف برگزاري كلاس هاي تابستانه كانون در دودوره را استفاده از تمام ايام تابستان و همچنين بالا بردن قدرت انتخاب زمان حضور فرزندان برشمرد.
مديركل كانون استان بر خلاقيت كودكان و نوجوانان در تمام فعاليت هاي كانون اشاره و گفت: كانون استان با بهره گيري از مربيان مجرب و آموزش ديده كلاسهاي گوناگون را براي فرزندان برگزار مي كند.
عسگري فر، به تشريح فعاليت هاي تابستانه كانون پرداخت و گفت: در بخش فرهنگي كلاس هاي گوناگوني از جمله پرورش خلاقيت، مهارت هاي خواندن، آموزش تفكر و نجوم و در بخش هنري كارگاه هاي نقاشي، سفال، عكاسي، پويا نمايي و خوشنويسي از ابتداي تابستان پذيراي علاقه مندان بوده است.
وي، همچنين بر اهميت فعاليت هاي مذهبي و قرآني تاكيد و عنوان كرد: بيش از هزار نفر در ۳۰ مركز كانون در سطح استان در ايام ماه مبارك رمضان در قالب طرح بچه هاي قرآن دوست ضمن انس با قرآن هرچه بيشتر با مفاهيم قرآني آشنا شدند و اين طرح همچنان ادامه دارد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.