اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی در بخشهای فرهنگی- عمرانی به روستاها و مناطق محروم شهرستان شهرضا اعزام خواهند شد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرضا اظهار داشت : اردو های جهادی بسیج دانشجویی از برنامه ها شاخص و اصلی بسیج است که بعد از تعطیلی دانشگاهها و در فصل تابستان با موضوع محرومیت زدایی در روستاها اجرا می شود .

شریفی گفت : دانشجویان به صورت داوطلبانه در این طرح ثبت نام می کنند و باتوجه به نوع توانمندی و تخصص آنها در گروههای جهادی تقسیم بندی می شوند .

وی تصریح کرد : فعالیتهای این گروهها شامل کارهای عمرانی فرهنگی پزشکی و مشاوره و غیره است .

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا اذعان داشت : این گروهها طبق زمانبندی قبلی و همچنین بر اساس اطلاعات به دست آمده از روستاهای شهرستان به مناطق محروم اعزام می شوند .

شریفی افزود : امسال 45 نفر از دانشجویا در قالب سه گروه 15 نفره تحت عنوان گروههای شهید بی غم و شهید پایان ویژه خواهران و گروه شهید پارسایی ویژه برادران به مناطق هدف اعزام خواهند شد .

وی عنوان کرد : نخستین گروه جهادی در قالب یک گروه 15 نفره خواهران از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال به روستای کهرویه اعزام شدند که فعالیتهای فرهنگی این گروه تا 15 ماه مبارک ادامه داشت .

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا گفت : گروه برادران نیز از ابتدای شهریور ماه جهت کارهای عمرانی وگروه دوم خواهران نیز از ابتدای شهریورماه به روستای قصرچم اعزام خواهند شد .

شریفی تصریح کرد : استفاده روستاییان از امکانات و برنامه های بسیج دانشجویی کاملآ رایگان است و تمامی هزینه ها را سازمان بسیج تقبل خواهد کرد ./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.