مسئول کارگروه فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیشابور گفت: این کارگروه در چهار محور آموزش، پژوهش، تبلیغات و رسانه، کار خود را در شهرستان از سال گذشته آغاز کرده است.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، عباس‌علی حلاجی صبح امروز در هشتمین نشست کارگروه فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که در محل آموزشکده سما نیشابور برگزار شد، محور جلسات این کارگروه را ارائه راهکار برای گسترش فرهنگ حجاب و آسیب‌شناسی عملکرد صنوف در این رابطه عنوان کرد.

وی از جمله اقدامات ستاد را برگزاری همایش در ارتباط با رویکردهای امر به معروف و نهی از منکر  در جامعه و فضاسازی شهرستان با شعارهای مربوط و جذب نیروهای متخصص نیشابور برای اشاعه فریضه‌های مذکور نام برد.

در ادامه رئیس مرکز آموزش فرهنگی سما نیشابور گفت: فرهنگ حجاب  باید از خانواده‌ها و مراکز  پیش‌دبستانی نهادینه شود.

علیرضا شیرخانی با بیان اینکه فریضه‌های مذکور چون اقامه نماز، امری واجب است، اظهار داشت: جامعه باید برای همگانی کردن این فریضه و تذکر لسانی احساس مسئولیت کند.

وی افزود: امام علی(ع) در کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه بخش کلمات قصار  صفحه 374 فرموده‌اند: تمام کارهای خیر و حتی جهاد در راه خدا نسبت به امر به معروف و نهی از منکر همچون رطوبت دهان نسبت به آب دریا است./ز
منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.