بازیگر فیلم سینمایی« برف روی شیروانی داغ» گفت: بازی های رایانه ای باید جذابیت داشته و مخاطبان ایرانی نیازمند کاراکترهای جذاب بومی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات  بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «كوروش تهامي» با بيان اينكه موضوعات تاريخي مي تواند به يك گيم پرطرفدار تبديل شود افزود: داستانهاي تاريخي مي توانند يك بازينامه موفق خلق كند.

وي ادامه داد: در ساخت سريال و فيلم خطوط قرمز مانع نگارش داستانهاي نزديك به واقعيت شده و اين روند يكي از عوامل اصلي كاهش هيجان در بازيهاي بومي است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی« شوق پرواز» توضيح داد: هنگامي كه در يك بازي بايد فردي شجاع و جنگاور معرفي شود بايد تمام جوانب در نظر گرفته شود چرا كه خشونت يكي از عوامل هيجان در بازيهاي اكشن است.

تهامی با تاكيد بر اينكه زماني بازيهاي ايراني به مرحله رقابت با بازيهاي غربي خواهند رسيد كه كيفيت توليدات بومي افزايش يابد توضیح داد: بازي بايد معما گونه  و ساعتها كاربر را با خود همراه كند در صورتي كه برخي از بازيهاي ايراني فاقد پيچيدگي بوده و مخاطب تنها يكبار از آن استفاده مي كند.

به عقیده بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیر تیغ» ، حضور سينماگران، هنرمندان و نخبگان در نمايشگاه بازيهاي رايانه اي مي تواند علاوه بر ايجاد تعامل به يك بنگاه تبادل نظر و تجربه تبديل شود.

تهامی به برخي از بازيهاي موفق خارجي اشاره کرد وگفت: بازی های رایانه ای به سرعت ميان قشر کودک و نوجوان نفوذ كرده و دولت و بخش خصوصي بايد به عنوان حاميان اين صنعت پرطرفدار براي پيشرفت بيش از پيش آن از هيچ كمكي دريغ نكنند.

سومین نمایشگاه و جشنواره بازیهای رایانه ای تهران، 26 مرداد ماه به  کار خود پایان می دهد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار