پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان گفت: به طور قطع در مسابقات قهرمانی جهان با توجه به داشته هایمان دنبال کسب کسب بهترین نتیجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیمان اکبری در خصوص میزان آمادگی تیم ملی امید گفت: آخرین روزهای تمرینات سنگین بدنسازی را پشت سرگذاشته ایم و باید چند روز دیگر به قزاقستان اعزام شویم اما واقعیت این است که به این مسابقات چندان فکر نمی کنیم و هدفمان آمادگی برای مسابقات جهانی است.

وی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون تمرکز تمرینات را برروی کار با توپ بیشتر کردیم و تمرینات توپی را در نوبت صبح افزایش دادیم چون بازیکنان توانایی چندانی در بازی صبح ندارند اگر قرار شد صبح مسابقه بدهیم باید با آن شرایط خود را هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال امید خاطرنشان کرد: همیشه دغدغه یک موضوع را دارم و آن هم این است که بازیکنانم مانند بازیکنان حرفه ای فکر کنند چون حالا از مرز نوجوانان و جوانان عبور کرده اند و هنوز به بزرگسالان نرسیده اند اگر بتوانند به صورت حرفه ای تمرین و زندگی کنند من مشکلی با آنها نخواهم داشت.

اکبری در خصوص برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی جوانان و پیروزی سه بر صفر مقابل این عنوان کرد: در تمامی ست ها کارهایی که خواستیم انجام شد اما فکر می کنم اگر از حالت خارج شوند به مراتب بهتر خواهند شد اگر تمرینات را سبک تر
کنیم و به والیبال  و کارهای توپی بیشتر بپردازیم می توانیم راحت تر به اهدافمان برسیم.

 وی با اشاره به تورنمنت قزاقستان گفت:  با 12 بازیکن به این مسابقات اعزام خواهیم شد حدود هشت الی 9  نفر از بازیکنان  مشخص هستند و سایر والیبالیست ها را در چند روز آینده  انتخاب خواهیم کرد در لیست اصلی 19 نفر هستند و می توانیم 12 نفر از آنها را انتخاب کنیم اگر خوب بودند  که با همان بازیکنان به برزیل می رویم و در غیر این صورت  تغییر و تحولی  ایجاد خواهیم کرد/.آق
برچسب ها: اکبری ، والیبال ، ولاسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار