معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: سه حادثه جاده‌ای شامگاه سه‌شنبه و بامداد چهارشنبه در محدوده تحت پوشش پایگاه امدادونجات جاده‌ای بادرود رخ داد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان،  حیدر علی خانبازی  با اعلام این خبر اظهار کرد : در حادثه اول مقارن ساعت 20:30 سه‌شنبه واژگونی یک دستگاه پژو 206 صندوقدار در کیلومتر 7 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر ، جاده ترانزیت بادرود، کاشان گزارش شد که با اعزام سریع نیروها از تعداد 6 مصدوم در این حادثه 2 نفر توسط آمبولانس هلال‌احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی به حادثه دوم اشاره کرد و گفت: در حادثه دوم راس ساعت 00:43  یکدستگاه پراید نقره ای در کیلومتر 25 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ، اتوبان بادرود، کاشان، واژگون شده بود که وقوع آن دو مصدوم برجای گذاشته بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: در حادثه سوم ساعت 02:45 بامداد چهارشنبه واژگونی یک دستگاه کامیونت ایسوزو در کیلومتر 10 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، اتوبان بادرود، کاشان گزارش شد.

وی افزود: بر اثر این حادثه متاسفانه یک نفر که به علت شدت جراحت جان خود را از دست داده بود، با تلاش نجاتگران پایگاه هلال احمر بعد از رهاسازی و برش خودرو با دستگاههای پیشرفته تحویل عوامل اورژانس شد./ز
منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.