پلیس راهنمایی و رانندگی سقز از کشته و مجروح شدن ۴ شهروند سقزی در ۲ حادثه رانندگی جداگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران: ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز یک حادثه رانندگی در خیابان شهرک دانشگاه به راهنمایی و رانندگی گزارش شد که بلافاصله کارشناسان به محل اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه رانندگی که بین یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه پاترول رخ داده بود، متاسفانه 2 نفر از سرنشینان سمند  به شدت مجروح شده بودند که یکی از سرنشینان به نام آیدین احمدی با وجود تلاش پزشک و پرسنل بیمارستان امام خمینی سقز به علت شدت جراحات جان باخت.

رئیس پلیس راهور شهرستان سقز تصریح کرد: راننده سواری سمند به نام مازیار فیض‌الله بیگی هم به علت شدت جراحات جهت مداوا به بیمارستان توحید سنندج اعزام  شد که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

وی علت حادثه را سرعت زیاد و انحراف به چپ سواری سمند اعلام کرد.

هادی با اشاره به سن کم بیشتر حادثه دیدگان حوادث داخل شهری سقز افزود: متأسفانه با وجود هشدارهای مکرر به خانواده‌ها برای ملزم کردن فرزندان خود به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه در داخل شهر به این هشدارها بی‌توجهی شده و همواره شاهد این گونه حوادث هستیم.

سه روز پیش هم دو جوان سقزی که با یک دستگاه پاترول یدک کش سواری بر، در کیلومتر 35 مسیر اصلی سقز به سنندج حوالی روستای جنیان در حال برگشت به سقز بودند که در تصادف با یک دستگاه تریلی از پشت سر، در دم کشته شدند.

قاسم موسوی فرمانده پلیس راه شهرستان سقز علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده پاترول اعلام کرد./ز
منبع: تسنیم
برچسب ها: تصادف ، پلیس ، سقز ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.