رقابت های دسته برتر تنیس روی می در رده نونهالان در حالی پایان رسید که نفر دوم تا پنجم صاحب امتیازات برابر بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  در رقابت های دسته برتر نونهالان  تنیس روی میز که به میزبانی  سالن 6 هزار نفری الغدیر ارومیه در روزهای 24.25 مرداد برگزار شد،  14 پینگ پنگ باز که بیشترین امتیازات را در رقابت های آزاد کسب کرده بودند شرکت داشتند و در نهایت 10 نونهال در دسته برتر باقی مانده و 4 نفر دیگر از این دسته خارج شدند.

 مسابقات با قهرمانی امین احمدیان به پایان رسید که با 24 امتیاز  و دو باخت گوی سبقت را از سایر بازیکنان هم سن و سالش ربود.

احمدیان که چندی پیش به عضویت تیم منتخب فدراسیون جهانی درآمده  بود این بار هم نشان داد که همچنان پیشتاز است از نکات جالب توجه مسابقات،  برابری امتیازات نفرات دوم تا پنجم بود که امیری، سرحدی، شعاری و رضایی در امتیاز 23 برابر بودند و تنها گیم شماری تکلیف آنها را مشخص کرد مسابقات دسته  برتر نونهالان در ارومیه میزبان کارشناسان، پیشکسوتان تنیس روی میز کشور همچون، احمد جعفری پور، صمد امیر ذهنی، سیروس وحید،  بهروز شهریاری، رضا حاج قلی زاده و فریدون قلی پور بودند.

 یکی از نکات مثبت این مسابقات حضور صمد تدبیری مربی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز کشورمان در سالن برگزاری مسابقات بود که از نزدیک به بررسی عملکرد پینگ پنگ بازان و شناخت نقاط قوت و ضعف هر کدام از آنها پرداخت.

بر اساس این گزارش:  مسابقات دسته برتر نونهالان،  با درخشش پینگ پنگ بازان هرمزگانی همراه بود این نونهالان که از راهنمایی های مربی شایسته ای همچون محمود نظری سرپرست سابق تیم های ملی برخوردار بودند  موفق شدند  برای اولین بار خود را به دسته برتر برسانند و جایگاه  خود را نیز در دسته برتر حفظ کنند.

 سر داوری  مسابقات را نیز قاسم علیزاده  بر عهده داشت./آق

برچسب ها: رقابت های ، دسته ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار