چيت چيان گفت: بايد از تمامي تجربه ها و موفقيتها مديران گذشته در اين دروه استفاده کنيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران نامجو وزير سابق نيرو در جمع خبرنگاران در آخرين روز کاري خود با بيان اينکه از موفقيت چيت چيان براي وزارت نيرو بسيار خوشحال هستم گفت: مطمئن هستم در وزارت نيرو يک هم انديشي و هم گرايي بسيار خوبي ايجاد خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه  کسب راي بالا از مجلس شوراي اسلامي يک سرمايه بسيار خوب براي وزرا محسوب ميشود گفت: تمامي وزرا خصوصا وزير نيروي دولت يازدهم با توجه به اينکه راي بالايي از مجلس کسب کرده بايد از اين فرصت به نحو احسن استفاده نمايد.

نامجو در ادامه تصريح کرد: چيت چيان مرد استفاده از فرصت ها است و در دوره هاي گذشته زحمات بسياري براي پيشرفت اقتصاد کشور کشيده است و اميدواريم در اين دوره نيز به خوبي در وزارت نيرو بدرخشد.

در ادامه حميد چيت چيان  وزير نيرو در اولين روز کاري خود با بيان  اينکه توسعه وزارت نيرو در گرو تلاش گروهي زيادي از مديران و صنعتگران اين عرصه است گفت: نامجو کارنامه درخشاني از وزارت نيرو برجاي گذاشته است.

وزير نيرو در ادامه افزود بايد از تمامي تجربه ها و موفقيتها مديران گذشته در اين دروه استفاده نمائيم.

چيت چيان با اشاره به اينکه بايد از همکاري تمامي صنعتگران  ومديران بهره ببريم گفت با  تلاش و کوشش بي وقفه گام هاي بلندي در صنعت براي کسب رضايت مردم و رهبر برمي‌داريم.

وي در ادامه تصريح کرد: نامجو در جايگاه بالايي قرار دارد و از سياست و تجربيات وي براي توسعه بيشتر وزارت نيرو استفاده خواهيم کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزیر ، نیرو ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار