مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه از احداث قبور 2 طبقه در محوطه حیاط باغ رضوان ارومیه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ابوالقاسمی افزود:سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در جهت رفاه حال همشهریان و نیز اجرای مصوبات سازمان اقدام به احداث قبور 2 طبقه در محوطه حیاط باغ رضوان به تعداد 180 عدد و با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال هزینه نموده است.

وی در ادامه سخنانش با تشریع بر عملکرد سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه اظهار داشت: محوطه سازی، جدول کشی بمیزان 5 هزار متر طول، تکمیل ساختمان اداری جدید سازمان، تأمین ماشین آلات سنگین برای خاکبرداری و محوطه سازی، تهیه و نصب 2 دکل 12 متری با 12 نورافکن و ... از دیگر اقدامات سازمان آرامستان ها در سه ماهه اول سال 92 بوده است.

مدیر عامل سازمان آرامستانهای ارومیه همچنین از ایجاد باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران به جهت جلوگیری از وصول نقدی و ایجاد تسهیلات برای کارکنان سازمان خبر داد و اذعان داشت: سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه یکی از مؤثرترین و مهمترین سازمان های شهرداری ارومیه در راستای خدمات رسانی به شهروندان می باشد و در این راستا سازمان آرامستان ها با حمایت های شهردار محترم ارومیه و شورای اسلامی شهر اقدام به خرید و احداث قبور در قطعه 4 به تعداد 313 عدد قبر، قطعه 51 به تعداد 241 قبر، قطعه 49 به تعداد 329 عدد، قطعه 16 به تعداد 238 عدد، آرامگاه های 2 طبقه به تعداد 180 عدد در اتاق ها و 500 عدد در محوطه جلوی آرامگاه ها نموده است.

ابوالقاسمی همچنین از عقد قرارداد با شرکت طلاپویان (خدماتی، حفاظتی و فضای سبز) و لغو قرارداد با شرکت خانه سبز که در این قرارداد مبلغ 200 میلیون تومان به نفع سازمان انجام پذیرفت، خبر داد.

وی همچنین در ادامه سخنانش افزود: سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه همچنین در جهت احداث قبور 2 طبقه با شرکت آراز بتن یول، صرفه و صلاح سازمان به مبلغ 30میلیون ریال کمتر از قرارداد قبلی اقدام به عقد قرارداد نموده است./ع

برچسب ها: ارومیه ، شهردار ، کارکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.