عليرغم اينكه نمايشنامه‌خواني به خواندن متن‌ها توسط بازيگران مي‌پردازد، "نيلوفر مرداب" با خوانش متفاوت خود به اجرا نزديك بود.

"آزاده شمس" بازيگر نمايشنامه‌خواني "نيلوفر مرداب" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، در مورد تعريف خود از نمايشنامه‌خواني گفت: معمولا يك سري از هنرمندان، متن نمايشنامه را به صورت دسته‌جمعي مي‌خوانند و به نوعي مخاطب در خواندن آن شريك شده و در نهايت به عنوان حركتي فرهنگي به شمار مي‌رود.

وي اظهار داشت: نمايش "نيلوفر مرداب" به كارگرداني "پيروز كرمي" نسبت به ساير نمايشنامه‌خواني‌ها متفاوت بوده چرا كه به اجرا نزديك بود. همچنين نورپردازي به موقع در حين اجراي متون نمايش، عكس‌العمل‌هاي زايگرها و هدايت "پيروز كرمي" كارگردان در پيشبرد اين اثر نمايشي زياد بود.

شمس با اشاره به اينكه در كنار "مائده طهماسب" و "امين زندگاني" در كارهاي مختلف تلويزيوني به ايفاي نقش پرداخته افزود: نمايشنامه‌خواني "نيلوفر مرداب" تجربه جديدي در طول فعاليت كاري‌ام بود چرا كه در اين اثر علاوه بر عكس‌العمل‌ها بازيگرها در اجراي مونولوگ و ديالوگ‌ها، دخالت به موقع نور در صحنه در ارائه كار باعث جذابيت اين نمايشنامه‌خواني شده بود و همه بچه‌ها از توان و انرژي بالايي در يان كار بهره‌مند بودند.

وي بيان كرد: نمايشنامه‌خواني "نيلوفر مرداب" در كنار هنرمندان خوب كشور همچون "جليل فرجاد"، "مائده طهماسبي"، "امين زندگاني" تجربه خوبي را در كارنامه‌ هنري‌ام برايم رقم زد و از همين جا براي تك تك آنها آرزوي موفقيت و سربلندي دارم.

وي خاطر نشان كرد: نمايشنامه‌خواني "من عاشق خوش گذروني‌ام" به كارگرداني "پيروز كرمي" امشب در فرهنگسراي نياوران ساعت 21 خوانده مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار