رئیس هیئت بوکس مازندران از برگزاری اردوی بوکس مازندران در کشورهای همجوار خبر داد.

بابایی در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: مازندران با اکثر کشورهای مشترک منافع ارتباط نزدیکی دارد، به هین خاصر اردوی های مشترک بوکس با این کشورها انجام می شود.

وی با اشاره به آسیب شناسی این رشته ورزشی در استان افزود: در مدت سه ماهی که به عنوان سرپرست در این رشته ورزشی تلاش کردم، خیلی ها چیز ها را یاد گرفتم.

رئیس هیئت بوکس مازندران درباره مشکلات این رشته ورزشی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گونه امکانات از ریاست سابق دریافت نکردیم و با دست خالی بوکس استان را تحویل گرفتم.

بابایی با اشاره به اتقاق فکر برای رشد و توسعه این ورزش در استان گفت: شخص مشورت پذیری هستم، از کلیه پیشکسوتان و قهرمانان بوکس می خواهم برای پیشرفت این ورزش مرا کمک کنند.

وی مهترین برنامه های خود را توسعه این ورزش در کلیه شهرستان ها بیان کرد و افزود: برای رشد و پیشرفت و همچنین برطرف شدن مشکلات سه خانه بوکس در مرکز، غرب و شرق استان نیاز ضروری است.

رئیس هیئت بوکس مازندران در ادامه جذب اسپانسر را مهترین برنامه چهار ساله خود نام برد و یاداور شد: برای حضور تیم در رقابتهای مختلف کشوری و استانی و حتی بین المللی حمایت سرمایه گذاری نیاز است.

بابایی همچنین تشکیل کمیته های مشورتی را از دیگر برنامه های خود بیان وتصریح کرد: ایجاد شغل برای قهرمانان و تشکیل بانک اطلاعات برای ورزشکاران بوکس از دیگر برنامه های اجرایی من است.

وی در ادامه از میزبانی رقابتهای بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در استان خبر داد و گفت: هفته گذشته با توجه به مشکلاتی که در بهشهر داشتیم مسابقات نوجوانان قهرمانی استان با حضور پرشور ورزشکاران برگزار شد./ب

.

برچسب ها: برگزاری ، بوکس ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.