رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور گفت:در حال حاضر بسياري از كشورها در حوزه اشتغال پايدار بر روي آموزشهاي فني و حرفه اي سرمايه گذاري كرده اند و ايران نيز از اين امر مستثني نيست.

كوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور متولي آموزش غيررسمي و كوتاه مدت در كشور است و اگر اين آموزشها جايگاه اصلي خود را در جامعه به دست آورند مي‌توانند راهگشاي دستيابي به اشتغال پايدار در كشور شوند.  
وي افزود: هم اكنون بسياري از كشورها در حوزه اشتغال پايدار بر روي آموزشهاي فني و حرفه اي و مهارتي سرمايه گذاري كرده اند كه اين امر در كشور ما نيز مورد توجه قرارگرفته و به جرات مي توان گفت طي سال هاي اخير پيشرفت قابل قبولي داشته است.  
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در پايان به اهميت حضور نخبگان مهارتي در كشور اشاره و خاطر نشان كرد: در كشورمان نخبگان مهارتي فراواني وجود دارد به طوري كه بعضي از آنها بيش از 10 اختراع در كارنامه خود به ثبت رسانده اند اما با بي توجهي همواره در حاشيه قرار گرفته و مورد بي مهري قرار گرفته اند كه اميدواريم با تشكيل شبكه نخبگان و مهارتي در كشور بتوان اين خلا به وجود آمده را پر كرد و وسايل و اقدامات اين افراد را مورد پيگيري و توجه بيشتر قرار داد./
برچسب ها: فنی ، حرفه ای ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار