محمد آل منیر صفی الدین نماینده یونیسف در ایران با هیئت همراه از کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زاهدان بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبررنگاران زاهدان، مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید نماینده یونیسف از کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی زاهدان، اظهار داشت: تاکید اعضای دفتر یونیسف در تهران برای بازدید از استان‌های محروم کشور بود تا بتوانند ارزیابی دقیق‌تری از نوع خدمات در دورترین نقاط کشور داشته باشند و در واقع برنامه‌ها، اقدامات و ابلاغیه‌های پایتخت را در این مناطق راست آزمایی کنند.

علیرضا بابایی افزود: نخستین بازدید این اعضا بازدید از کانون اصلاح و تربیت در تهران بود و بازدید از کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی زاهدان دومین بازدید این اعضا است.

بابایی ادامه داد: سیاست کلی در بحث آموزش اصلاح و تربیت و فرایندهای بازپروری در کل کشور وجود دارد که در برخی از استان‌ها اهتمام کمتر و در برخی اهتمام بیشتر است و در واقع این اهتمام از یک انسجام در برنامه‌ریزی برخوردار است.

مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کانون اصلاح و تربیت زندان زاهدان جزو کانون‌های طراز اول کشور است، تصریح کرد: نوع نگاهی که مسئولان قضایی این استان نسبت به حقوق کودکان و اطفال دارند، کانون اصلاح تربیت زندان زاهدان را در سطح بالایی در بین کانون‌های کشور قرار داده است.

گفتنی است: نماینده یونیسف در ایران از اندرزگاه نسوان و قسمت‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی بازدید و از طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی که برای مددجویان برگزار می‌شود، بازدید کردند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.