شهردار ناحيه 4 منطقه 16، از ارائه خدمات بهينه ويژه شهروندان ناحيه 4 اين منطقه خبر داد.

ملاشاهي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در راستاي ارتقا بهداشت شهري و رفع معضلات زيستي خدمات شهري ناحيه 4 اين منطقه طرح فوريتي و ضربتي را به اجرا درآورده است.
وي افزود: در طرح فوريتي و ضربتي عوامل اجرايي خدمات شهري طي هفته چهارم مرداد ماه 92 مجموعه اقدامات شايسته اي را در سرتاسر خيابان تاجيک و انشعابات به انجام رسانيده اند.
ملاشاهي تصريح کرد: اين طرح به صورت مستمر در کليه خيابانها و معابر سطح ناحيه در حال اجرا است.
وي با اشاره به رفع سد معبر اصناف در سطح منطقه گفت: به همين منظور به طور کامل در سرتاسر خيابان تاجيک و انشعابات به پايان رسيد که در اين رابطه بيش از 10 مورد رفع گرديد.
ملاشاهي همچنين افزود:در راستاي ارتقا بهداشت شهري کليه مخازن مکانيزه مخصوص پسماند خشک و تر شستشو و گندزدايي گرديد.
وي با اشاره به جمع آوري عوامل غير مجاز پسماند خشک عنوان کرد: بيش از 3 مورد از عوامل غيرمجاز پسماند در سرتاسر خيابان تاجيک و انشعابات توسط عوامل اجرايي بازيافت و محيط زيست جمع آوري گرديد.
ملاشاهي در پايان با اشاره به ديگر اقدامات زيستي و بهداشتي خاطرنشان کرد: شستشو و پاکسازي کليه معابرو پياده رو ، انهار و کانال ها و پاکسازي کرکره اصناف و سايبان در بيش از 30 مورد و همچنين شستشوي کليه المان هاي شهري و ترافيکي توسط تجهيزات و ماشين آلات مخصوص از ديگر اقدامات ناحيه در جهت ارتقا زيبايي منظر شهري و رفع معضلات ان در اين منطقه است.


برچسب ها: شهردار ، فوریتی ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار