تکواندوکار سابق تیم ملی گفت: از هر فرصتی برای بازگشت به تیم ملی تکواندو استفاده می کنم.

کورش رجلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازگشتش به میادین عنوان کرد: در مدتی که از تیم ملی تکواندو دور بودم با رفع مصدومیتم برای بازگشت به دوران قهرمانی تلاش زیادی کرده ام و حالا آماده ام.

وی که برای بازی های کشورهای اسلامی و کایت گیمز در تیم ملی انتخاب نشده است، افزود: در این مدت تمرینات سختی را گذرانده ام و خود را برای حضور موفق در لیگ برتر آماده کرده ام اما هوز مشخص نیست که برای چه تیمی بازی می کنم.

وی که فصل قبل لیگ برتر در تیم حفاری عضویت داشته، گفت: از حفاری برای لیگ برتر امسال پیشنهاد دارم اما هنوز وضعیتم مشخص نیست. به جز تیم حفاری از چند تیم دیگر لیگ برتری نیز برای رقابت های امسال پیشنهاداتی دارم.

رجلی تصریح کرد: از هر راهی برای بازگشت به تیم ملی استفاده می کنم و نا امید نیستم. به دنبال راهی هستم تا فرصتی مناسب برای حضور در تیم ملی پیدا کنم. امیدوارم این فرصت به من داده شود و فکر می کنم حق من است تا باز هم در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم.

وی ادامه داد: دوست ندارم به نا حق جای بازیکنی را در تیم ملی بگیرم و برای رسیدن به هوگوی تیم ملی در هر مسابقه انتخابی که بگویند شرکت می کنم.

دارنده نشان برنز تکواندوی جهان خاطر نشان کرد: در سه دوره اردوهای المپیک حضور موثر داشتم که آخرین آن رقابت و تمرین سخت برای المپیک لندن بود. سپس دو روز مانده به مسابقات جام جهانی آروبا دچار مصدومیت شدم که با صلاحدید مربیان کنار رفتم تا این آسیب برطرف شود اما در رقابت های انتخابی تیم ملی مجددا دچار همان مصدومیت شدم تا نتوانم تیم ملی را همراهی کنم.

وی افزود: قرار بود از ابتدای امسال به اردوهای تیم ملی بازگردم اما مشکلات شخصی مانع حضور مجددم در تیم ملی شد اما حالا تنها تمرکزم تیم ملی تکواندو است تا خود را بار دیگر اثبات کنم./آق
برچسب ها: تکواندو ، ملی ، مصدوم ، رجلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار