نخست وزیر سوریه در دیدار با هیئتی از استان درعا هم‌مرز با اردن گفت دولت ویرانی‌های ناشی از حملات گروههای تروریستی را در همه مناطق بازسازی و این گروهها را در هر جا که باشند تعقیب خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وائل حلقی در این دیدار با اشاره به اینکه سوریه با تروریسم جهانی روبروست و بر آن پیروز خواهد شد و به زودی تروریسم را شکست خواهد داد، تصریح کرد دولت اجازه نخواهد داد حتی یک وجب از خاک سوریه در اختیار تروریستها باشد و آنها را هرجا که باشند تعقیب و نابود خواهد کرد.

حلقی بار دیگر بر اهتمام دولت به تأمین نیازهای معیشتی و خدمات رسانی به شهروندان و بازگرداندن امنیت و ثبات به سراسر خاک سوریه و تلاش برای بازسازی سوریه و ساختن سوریه جدید تأکید کرد. حلقی این سخنان را دیروز در دیدار با هیئتی از ساکنان منطقه الحاره در درعا مطرح کرد. اعضای این هیئت تأکید کردند بیشتر گروههای تروریستی که در منطقه حاره، قتل و غارت و ویرانگری کردند از ساکنان این منطقه نیستند بلکه از ملیتهای غیر سوری هستند.

آنها بر تمایل خود برای بازگشت به خانه ها و زمینهایشان و مشارکت در بازسازی تأکید کردند.حلقی گفت دولت، منطقه الحاره را بازسازی و خدماتی مانند برق و مخابرات و آب و سایر خدمات را به آن باز خواهد گرداند و بستر امنی را برای بازگشت آنهایی که از منطقه حاره آواره شده اند فراهم خواهد کرد.
برچسب ها: سویره ، تروریست ، خاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار