"بهروز تشكر" گفت: بنیه تئاتر ریسک در اعتمادو انتخاب جوان ها و کارگردان های جوان است و با این کار به نوعی برای هنر کشور سرمایه گذاری می شود.

"بهروز تشکر" تهیه کننده نمایش "بداهه گویی آلما" در گفتگوبا خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: برخی اجراها فقط اسم را یدک می کشند نمایش نامه های ضعیف و تکراری دارند در صورتیکه برخی از کارگردان های خیلی جوان توانسته اند با یک نویسنده یا یک ترجمه خوب کار قابل قبولی را ارائه دهند.



وی افزود: حمایت از تئاتر باعث ایجاد انگیزه در گروه های جوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی می شود و هر زمان که حمایت های دولتیو  مرکز هنرهای نمایشی و بنیادهای مانند رودکی اتفاق افتاده کار جلوه بیشتری پیدا کرده و تنها همین امر می تواند مردم با تئاتر و نمایش آشتی دهد.

این تهیه کننده تئاتر عنوان کرد: در هرزمان که تئاتر حمایت شده مردم نیز استقبال کرده اند حتی برخی نمایش ها در شهرستان ها توانسته اند اقبال عمومی قابل توجهی را بدست بیاورند و در صورت استفاده از گروه های ارزیابی ناظر درا جراها به طور قطع کارهای تئاتر بیشتر دیده می شود.

تشکر بیان کرد: مهم ترین فرق نمایش صحنه ای با کارهای تله فیلم و سینمایی و تلویزیونی تبلیغ است و درصورتیکه اسپانسرها در نمایش پای کار بیایند مسلما هزینه ها کمتر و بازیگران و تولیدکنندگان راضی تر خواهند بود.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: معتقدم با حمایت های دولتی از تئاتر مسیر بزرگی برای ورود بازیگران جوان به تلویزیون و سینما باز می شود و بنیه تئاتر در ریسک کردن برای اعتماد و استفاده از جوان ها و کارگردان های جوان است و این امر خود به نوعی برای هنر کشور سرمایه گذاری محسوب می شود./ص

برچسب ها: اجرای ، نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار