تا دقایقی دیگر مراسم افتتاحیه دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،مراسم افتتاحیه دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان در نانجینگ با حضور نمایندگان کمیته های المپیک 45کشورآسیایی،شیخ فهد رئیس شورای المپیک آسیا،سرپرستان تیمها و نمایندگان ورزشی 45 کشور آسیایی و رسانه های مختلف گروهی از ساعت 20 به وقت محلی در سالن المپیک این شهر آغاز خواهد شد.

این مراسم به مدت 100 دقیقه بطول خواهد انجامید و مراسم اختتامیه آن نیز 24 آگوست یعنی دوم شهریور ماه در همین استادیوم به مدت  60 دقیقه برگزار خواهد شد.

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان باحضور 45 کشور آسیایی در 16 رشته  و 118 رویداد ورزشی برگزار می گرددکه کاروان ورزشی کشورمان با 79 ورزشکار اعم از 65 پسر و 14 دختر در 9 رشته ورزشی در این دوره از بازیها شرکت دارد.

16 رشته ی ورزشی این دوره از بازی ها شامل ورزش های آبی(شنا و شیرجه)،دوومیدانی،بدمینتون،بسکتبال3 نفره، شمشیربازی، فوتبال، گلف، هندبال، جودو، راگبی، تیراندازی، اسکواش، تنیس روی میز، تنیس ،وزنه برداری و تکواندو می باشد که  کاروان ورزشی کشورمان در 9 رشته ورزشی بسکتبال،دوومیدانی،شنا و شیرجه، فوتبال، تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو، جودو و هندبال حضوردارد.

برچسب ها: بازی ، آسیا ، افتتاحیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار