مرحله دوم اردوهای نشاط و پویایی کانون های بشر دوستان کانون های اصلاح و تربیت سازمان جوانان از فردا در اصفهان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرحله دوم اردوی نشاط و پویایی ویژه مددجویان کانون های اصلاح و تربیت سراسر کشور از فردا در استان اصفهان آغاز می شود.
 
مرحله اول این اردوها که در مشهد و با حضور مددجویان 8 استان کشور برگزار شد، فردا مرحله ی دوم این اردوها با حضور 6 استان کشور کلید می خورد.
 
این اردوها مختص مددجویانی است که نتوانستند در مرحله اول شرکت کنند.
 
به گفته جوادی معاون دانشجویی و امور جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برقراری امنیت این اردوها به عهده سازمان زندان هاست.
 
همچنین این اردوها برای مددجویان مراکز اصلاح و تربیت استان هایی است که موفق به دریافت مجوز خروج مددجویان از دادستان استان خود شده اند برای کسانی که نتوانستند این مجوز را دریافت کنند اردوهای سه روزه ای در یکی از مناطق خوش آب و هوا در استان خود برگزار می شود.
 
به گفته ی جوادی پیش بینی می شود تابستان امسال حدود یک هزار مددجو در این اردوها شرکت می کنند. 100 کانون بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر در سراسر کشور فعال هستند که تعداد 30 کانون مراکز اصلاح و تربیت در سراسر کشور و 70 کانون مربوط به جوانان زندان های مرکزی استان هاست./ف

برچسب ها: طرح ، شهر ، بچه ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.