نیروهای امنیتی مصری به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قاهره حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نیروهای امنیتی پس از آنکه کارمندان دفتر شبکه الجزیره از آن خارج شدند به آن یورش بردند و دهها نفر از نیروهای پلیس در اطراف این دفتر مستقر شدند و جلوی ورود کارمندان را گرفتند.

کارمندان الجزیره تعداد زیادی پیامهای تهدید از سازمانهای امنیتی دریافت کرده بودند و از آنها خواسته شده بود این دفتر را تخلیه کنند و به این دفتر نیایند و همین باعث شد آنها دفتر شبکه الجزیره را ترک کنند و آن را ببندند.

الجزیره افزود، اقدامات علیه الجزیره با وجود آنکه نیروهای امنیتی همه دوربینها و دستگاههای پخش را از سوم ژوئیه پس از پیام ارتش برای عزل محمد مرسی ، مصادره کرده اند ، ادامه دارد. از طرف دیگر عبدالفتاح فاید رئیس دفتر الجزیره در قاهره و مهندس پخش این شبکه در قاهره بنابر اتهامات واهی به دادستانی کل تحویل داده شده اند.

الجزیره تأکید می کند گروه خبری این شبکه در قاهره با وجود موانعی که وجود دارد با تمام بی طرفی فعالیت می کند. جلوگیری از ورود به همه موسسات رسمی و جلوگیری از پوشش فعالیتهای دولتی و مصادره تجهیزات و تعقیب اعضای گروه خبری الجزیره و اتهام زنی به آنها از جمله اقدامات مصر علیه الجزیره است.
برچسب ها: الجزیه ، حمله ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار