سحر السادات زمانیان عملکرد بدمینتون بازان پیوند اعضا در مسابقات دوربان آفریقای جنوبی را رضایت بخش دانست و بیان کرد بانوان ناشنوا در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان شرکت نکردند.

سحر السادات زمانیان مربی تیم ملی بدمینتون بانوان پیوند اعضا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بانوان بدمینتون باز در مسابقات دوربان آفریقای جنوبی عملکرد مناسبی ارائه دادند و امیدواریم با برنامه ریزی های مدون زمینه های پیشرفت و ارتقاء سطح ملی بانوان بدمینتون باز فراهم شود.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی بانوان بدمینتون پیوند اعضا با حضور 10 ورزشکار برگزار شده است و از بین این تعداد نفرات 4 بدمینتون بازی را که به نسبت دیگر ورزشکاران از شرایط فنی مطلوب تری برخوردار بودند را به مسابقات اعزام کردیم. البته با توجه به محدودیت هایی که با آن مواجه بودیم عملکرد بدمینتون بازان بسیار رضایت بخش بوده است.

زمانیان تصریح کرد: علی رغم اینکه ورزشکاران ناشنوا نیز مسابقات المپیک 2013 بلغارستان را همزمان با مسابقات جهانی دوربان آفریقای جنوبی برگزار کردند اما متاسفانه حوزه ناشنوایان در این رشته در بخش بانوان فعال نیست از اینرو در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان در رشته بدمینتون بانوان ناشنوا نماینده ای از ایران شرکت نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان تیم ملی بدمینتون با توجه به نتایج مناسب بانوان بدمینتون باز در مسابقات جهانی دوربان آفریقای جنوبی و البته سطح استعداد و قابلیت بانوان در صدد برنامه ریزی برنامه های منظم است. و تا پایان هفته جاری جلسه ای با علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص برگزار و در خصوص تیم ملی و برنامه های بانوان بدمینتون باز تصمیم گیری می کنیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار